26/06/2023

De LionsClub Bernheze heeft een fris en enthousiast bestuur voor het jaar 2023-2024. Henry Geerts, die met veel toewijding het voortouw nam, draagt nu het stokje over aan Peter van der Burgt. Onder Peter's leiderschap wordt het nieuwe jaarthema van de club 'Lokaal en zorg'.

Peter van der Burgt, een gepensioneerd huisarts, heeft zich ten doel gesteld om met name mensen uit de zorg en degenen die zorg nodig hebben binnen onze gemeente extra aandacht te geven. Deze actieve LionsClub zal zich zowel materieel als immaterieel inzetten om hun levenskwaliteit te verbeteren.

Daarnaast heeft Peter Niek Haenen, een ervaren cardioloog in Bernhoven, benoemd tot vicepresident. Samen zullen zij de lokale gemeenschap dienen en streven naar een betere zorg voor allen die het nodig hebben.

De LionsClub Bernheze gaat ook veranderingen zien in de financiële sector. Na een toegewijde inzet door Klaas Coolen van 4 jaar zal de penningmeesterpositie overgedragen worden aan Ton Wijnen. Met zijn expertise en betrokkenheid zal Ton ervoor zorgen dat de club op financieel gebied solide blijft.

Het nieuwe bestuur van de LionsClub Bernheze belooft een positieve impact te hebben op de gemeenschap door zich te richten op lokaal welzijn en zorg. Samen zullen zij zich inzetten om het verschil te maken en mensen te ondersteunen in tijden van nood.